asyamomm Merhabalar hanımlar, kulaktan ölçüm ateş ölçer aldım çok fazla para vermek istemedim açıkçası ateş ölçer zira braunun fiyatları uçmuş 470tlydi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ e bebekten baby plus temassız ateş ölçer aldım kullananlarınız var mı memnun musunuz, biraz araştırdım ama net bilgi bulamadım kendimi ölçtüğümde iki kere farklı sonuç verdi kafam karıştı iade mi etsem diye. Kullananlarınız yorum yaparsa cok sevinirim 🙏🏻
plakayerli asyamomm merhaba hala burada mısınız bilmiyorum ama baby plus ateş ölçerden memnun kaldınız mı
asyamomm Busraae gelecek yorumlara göre bende değistirebilirim ☺️🤦🏻♀️ peki mama olarak ne almayı düşünüyorsunuz onu da bugün her ihtimale karşı SMA aldım ama nasıl acaba umarım gaz sorunu falan yapmaz
plakayerli Busraae merhaba hala burada mısınız bilmiyorum ama baby plus ateş ölçerden memnun kaldınız mı
RuyasMom2 plakayerli bende ondan aldım temassız denedim çalıştı ama henüz bebekte tecrübe edemedim bekliyorum , güzel birşeye benziyor hemde uygun
RuyasMom2 plakayerli rica ederim 💕 ya bende uygun diye aldım gerçekten çok pahalı ateş ölçerler , iki yıl da garantili dediler ama bakalım ☺️