Melike_18 31. Haftamdayım doğum yapmadım ama burda önerileri özellikle sezeryan doğum hakkındaki bölümleri çok fazla okuyorum sağlık nedenleri sebebiyle benimde sezeryan gözüküyor.. Öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim hayırlı evlat eylesin..🤗 Çabuk toparlanmak için bol yürüyüş yapmayı çok öneriyorlar kendini fazla yormadan sürekli yürümeye çalış, gaz içinde kayısı suyu içmeyi tavsiye ediyolar zaten kayısının kabızlığa iyi geldiği hep duymuşuzdur bol bol su içmeyi ihmal etme.. hayırlı geceler 🤗