Betulkok Arkadaşlar bu açılma olayını bizim görmemiz mümkün mü??? 37 haftalık gebeyim biraz kaşıntım var aynayla bakmak istedim tahriş vs. Varmı diye sanki açıklık gördüm ben mi yanılıyorum????
ZehraAlbayrak Betulkok okadar derini aynayla gormeniz mumkun deil. Kediyle ilgili atasozu varya o geldi aklima😂 kasintidan kizarmistir size oyle gelmistir ☺️
Zade Betulkok Görebilmen çok mümkün değil gibi canım .. Dr larda iki parmağın açısına bakarak açıklığı anlıyorlar dışarıdan görünebilecek birşey değil :)
Betulkok Aslgly elle belki açıklığın cm sini kontrol ediyorlardır diye düşündüm bende panik oldum bi an