Semaadnansemiz canım ilk önce haline şükret hamilesin sen ve bebeğin sağlıklı.gebeliğinde herhangi bir risk yok ( down sendromu, böbrekte büyüme, beyinde kitle, erken doğum vs.). Gebeliği sana nasip eden Rabbim vücut yapın uygunsa normal doğurmayı da nasip eder.sen bir anne olacaksın bebeğin için güçlü ol. Korktukça doğuma kadar olan cesaretin de kaybolur.normal doğurmaya bak. En fazla 24 saat zorlanırsın ama bebek çıktıktan sonra kuş gibi hafif olursun. Daha kırkınız çıkmadan gezmelere gidersin. Kendi isteğinle sezeryan olma. Allah kolaylık versin😊