Aysunnrrr Hanımlar 40.haftama 3gun kaldı çok hafıf belım ağrıyor ama bacaklarım altım zonkluyor resmen 2gun önce kontrolde sancı var ddı doktor ama ben sancı fln hıssetmyrm .suyun nısanın gelırse gel ddı Pazartesi tam 40ım yatış yapar mı ki sunı sancı verıp vermese de ben yatış ıstıcem beklemek ıstemyrm bebege bısey olur dıye aklım çok karışık oğlum gelmıck sankı😣😭
Esinserkan Aysunnrrr benim bugün 40+6 geçen tam 40 olduğunda gitmiştik yatış yapmadılar. Yarın inşallah yaparlar
Ysmgns Aysunnrrr valla canım inan rabbimden hep normal dogum istiyorum inşallah sana da bana da nasip eder beklemek hem yoruyor hemds hep düşünceli oluyosun bizi neyin beklediğini bilmemek de çok kötü
nisanurr35 Bizde aynı bebişin keyfi yerinde sanirim gelmek istemiyor 40 haftalığız tam pazartesi kontrolümüz var ozmna kadar sancim gelir inşallah yatış verir
nisanurr35 @Esinserkan ultrasonla son adet tarihi tutmuyor zaten onlar bebeğin ölçümlerine göre haftasını söylüyor bekliyoruz bakalim hala ne zaman gelcek😊