Selinsu Iyi geceler hanimlar bugün bebeğimin hareketlerini bir kac kere hissettim bisey yoktur insallah normalde gece gündüz kıpır kıpır niye böyle acaba
cevrik Selinsu sizin yorgunluğunuza ruh halinize göre bazen durgunlaşırlar o haftalarda olabilir. Bikaç gün durulur sonra eskiye döner 😊 ben korkup doktora gitmiştim bişeyi yokmuş. Genel kontrollerde bi sıkıntı yoksa endişelenmeyin
AryaNur Selinsu Bende post açmayı düşünüyordum, dünden beri bende çok az hissediyorum endişeleniyorum inşallah iyidir🥺
baby10 Selinsu biraz bu zamanlarda azalıyor canm 2 haftaya hem artacak hem de daha şiddetli hissedersin kilosu 1 kilonun üstüne çıktığında kuvvetli okuyo tekmeler ama hiç hissetmezsen gün içinde doktora git
Alice Canım ben doktora sormuştum bebek büyüyor yeri daraldıkça hareketleri azalır herzaman da oynamaz bu saglıksız veya bi sıkıntı oldugunu göstermez dedi