Blackmom 16+6 yiz bugün birkaç kere iç çamaşırım ıslanmıştı az önce baktım yine ıslak daire şeklinde.. Normal mi ?
Dilanozbeyuce Blackmom ben şu an 20 haftaligim benim de çok geliyordu o haftalarda hala bile arada bakiyorum iç camasirim baya ıslak normal yani korkulcak bişey yok merak etme canim ama kontrole gidince doktoruna şöyle yinede
Ysmgns Blackmom doktorunla görüş benimde öyleydi suyum sızıntı yapmış sürekli ıslaklık oluyosa sorun olabilir
kaan Blackmom ilk hamileliğimde benim de öyleydi. Doktor akıntı olduğundan emin oldu ama çocuğun suyu da olabiliyormuş dikkat etmek lazım doktorunla görüşsen iyi olur