Benimdw haftalk ignem sürekli yatmam gerekiyor inşallah geçer emeklerimz boşa gitmez hayrlısıyla ilerleriz bizde sabır gerektiriyor birazda bende sadece lavaboya kalkıyrum hiç bişey yapmıyorum evet arkadaşlar sizde inşallah saglıklıca kucagnza alırsınız bebişlerinzi korkmama gerek yok kahverengi oldukca korkma dedi doktorum kırmızı gelirse kork dedi