Bsr2019 merhaba ben 2 sezeryan oldum nasipse 3.yu olacagim ocak ta ilki gibi korkulacak bi durum yok aksine ikincide neyin ne olacagini bildiğiniz icin tecrübeli oluyorsunuz kesiyi de ayni yerden atiyirlar kimisi biraz alt yada usten de atiyormus duyduguma göre birde ne kadar çabuk ayağa kalkarsaniz iyilesmesi o kadar kolay olur çünkü insan yatdıkça ağırlaşıyor zaten 10 güne bilemedin 15 güne de agri sizi kalmıyor cok şükür