Sedos2020 Kızlar çok fena ağrıyor saga sola donemiyom oturup kalkamıyorum.cok canım yanıyor kilitlenip kalıyorum.ve günlerdir böyle gebeliğe yoruyorum ama varmı benle aynı şeyi yaşayan yoksa başka birşey mi oldu çok kötü ya😥
yoyeomu12 Sedos2020 ya bendede şu 2 gündür sol kalçam resmen oyuluyor neden ilk kez böyle bişey yaşıyorum. 13 haftalık
Sedos2020 yoyeomu12 benimde sağ kalçam ciktimi diye düşünmüyor değilim ama çıksa hiç duramam mantıken 🙄🙄
songulce Seninki hafta olarak biraz erken başlamış sanırım canım ama genelde tüm hamileler yaşıyor bu sorunu. Ben de çok şiddetli yaşadım ağladığım zamanlar oldu acısından 😄 doktorum magnezyuma başlattı şu an geçti çok şükür 🙏
Ebetul Benimde progestan igneleri kullanirken ilactan dolayi olmuştu agridan uyuyamiyrdm topalliyordum bir süre sonra gecti ve tekrardan bianda sol kalcam agrimaya basladi.fizik tedavi doktoruna gittim siyatik sinir sıkısmasi dedi ve hafif bi krem jel verdi istirahat ve sicak kompress zeyinyagiyla ovma önerdi.baya hafifledi sonradan yavas yavas gecti.sizde fizik tedaviye bi görünün bence.
Masatosi Bende aynısını aynı haftada yaşamaya başladım bel değil de daha çok kuyruk sokumunda ve tek taraflıydı. Bebek daha 7 haftalık olduğu için çok fazla bebeğe yorulmadı ortopediye gittiğimde siyatik olduğumu ve mutlak istirahat etmem gerektiğini söylediler. 25 haftalığım hala çok yorulursam aynı şeyleri yaşıyorum