Bernw aradan 7 yıl gecmis bence yaparsın alasıni hatta doktorunla konusup bilgi alman daha dogru normal dogum icin çatının müsait olmasi gerekiyo bebegin ters durmamasi gerekiyo kanala inmesi gerekiyo vs işte en dogru bilgiyi doktorundan almalisin normal dogum mükemmel bisey bence onu tatmalısin cok cabukta toparlarsin sezeryan gibi degil en azindan hakkinizda hayırlısı sağliklisi ne ise o olsun 🙏😊