Ays_homee Arkadaşlar ankarada olup gazi ye giden var mı ? Hangi doktorlar tercih ediliyor.kaçıncı haftadan sonra alıyorlar . Ve son olarak randevu nasıl alınıyor ? Bilenler yardımcı olabılır mı 💐💐
Uvercinka Benim ablam gidiyordu beni de o yönlendirdi. *Öncellikle Gazi’ye 12.Haftaya kadar mutlaka muayeneye gitmiş olmak lazım doğuma kadar muayeneye gidebilmek için *Asla suriyelileri kabul etmiyorlar *Kadın doğumda bulunan doktorlardan muayene günü kim denk gelirseo bakıyor. *2li 3lü 4 lü testleri perinatolojiye yaptırıyorlar *Riskli gebelik varsa perinatoloji devam ediyor ve üniversite hocalarından istediğinle paralı şekilde devam edebiliyosun. *Doğumda özel oda imkanı var. *Normal 500 tl sezeryan 1500 tl *Randevuyu oraya gidip alabiliyorsunuz. Ben henüz 2 kez muayeneye gittim 12. Haftamdayım. İnanın özel doktora söylemeyi unuttuğum lekelenmeyi en kötü ultrason cihazında bebeğin eşinde kanama olmuş ve durmuş diye gördü ve progestan başlattı. Kan ve idrar tahlillerim çok ayrıntılıydı. Doktor direkt kedin mi var senin dedi. Kedilerden bulaşan toxo ıgG ve toxo IgM pozitif çıkmış. Tedaviye başlandi. Haftaya 2 li testim var. Bakalım. Ablam da riskli gebelik grubunda Merih Hanım özel ilgileniyor, amniyosentez oldu ve çok şükür sıkıntı yaşanmadı.
Ays_homee Uvercinka canm çok tşk ederm 💐 umarm sende sağlıklı bi şeklde bebegını alırsın kucagına🙏 Ben 35. Haftamdayım oraya bi muayeneye gidip doğum yapayım dye düşündüm yaa olursa şansımı denemek istiyorum
Uvercinka Ays_homee Bence bir an önce gidip şansını denemelisin. Hayırlı sağlıklı doğumun olsun inşallah 🙏