Canım bende ilk 25 lik kullandım şimdi 50 lik kullanıyorum ilacın faydasını görürsen devam ettiriyor geç faydası oluyorsa yükseltiyor dozunu 3 haftada bir gittim dahiliyeye ilk 4 ay şimdi ayda bir çağırıyor ihmal etme çünkü troit çocukta zeka geriliğine sevep olan bir unsur kendi doktorum da ihmal etmememi söylüyor