Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
39+2 olduk doğuramayanlar tayfası 🤷♀️
Fndsvg
Aynı durumda olanlar??? Sadece rahim kasılmalarım var sanki bir yere toplanıyormuş hissi...
Ysmgns
Fndsvg
39+3 adet sancısı ve kasılma var okadar
-Ebru-
38+4
Bebeğin kasılmaları bende de var son haftalar artık yerleşmeye çalışıyo herhalde 😊
Busrabusra123_
38+2 haftaligim kasilmalarim ve sancılarım oluyor