ElifCmert Kızlar 37 .4 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum. Doktorum rahim uzunluğunun çok fazla olduğunu ve açıklık kısmını anlayamadığını söyledi. Haliyle bakarken fazla uğraştı. Çok canım yandı aranizda aynı durumu yaşayanlar var mı