SeydaaYlmz Sena01 19+3 'ün bende vücudum da değilde ellerimde vardı hastaneye gittim egzama dediler bana sende bi git istersen 🤗
Ezgi_Deniz Sena01 göbeğimde ve göğsümde oluyor ara ara kaşımamaya çalışıyorum ve hemen nemlendiriyorum
Leyla9292 Sena01 benim sadece göbek ve göğüslerde çoktan dır var çatlak olacak onun için sanırım çatlayacak yer kalmamış gerçi
zelistsn Kuzum gebelik kolestazı denilen bir hastalık var kaşıntıyla kendini gösteriyor ciddi bir rahatsızlık doktoruna kesinlikle söyle safra asidi testi istiyorlar
Sena01 zelistsn aynen internette okudum bende biraz önce ondan korktum bi sorim dedim sizlere de , belki geçicidir diye
zelistsn Sena01 belki çatlak olacağı için kaşınıyorda olabilir yada kuru kalmıştır cildin korkma kuzum sen doktora söyle de varsa öyle bir şey önlem alınsın
zelistsn Kolestazı varsa zaten haftan küçük olduğu için ilaç veriliyor kaşıntı ilaçla hafifliyor zaten