Elif_sahra60 her yerdeki hastahane her yerdeki doktor aynı değil misal şuan kaldığım yerde asla devlet hastanesi tasvip etmiyorum ikinci sezeryan im devlete oldum on gün acil de kaldım yalvardım spinal yapmayın diye genel yapmıyorum işine gelirse dedi anestezi doktoru. Doktor muayenesi de on kişi birlikte giriyor içeri taş çatlasa iki dakika bile bakmıyor doğru düzgün.ikinci gebelikte şeker bebeğim in karın çevresine vurmuştu hiç fark etmemiş özelde fark etti doktor acil sezeryan oldum beni iple dikti yaa. İki ay sonra üçüncü sezeryan i olacam bir daha asla ne olursa olsun devlete olmam çünkü çok çektim. İlk sezeryan im özeldey di gayet rahat atlattım..ama normal doğum için bilmiyorum nasıllar bilmiyorum.,