Vuslaaatt Kızlar ne yesem ne içsem kusuyorum 6. Haftadayım ne yapsam iyi gelir bu durumu yaşayan var mı çok kötüyüm 😢😢😢😢😢
TugbaLafci Vuslaaatt tuzlu çubuk ye canım mideni boş bırakmamaya çalış bide kokan şeylerden uzak dur bi süre baharatlı şeylerden daha çok zeytin peynir ekmek tüket bi süre miden yerine oturdukça daha net anlarsın neler bulantı yapıyo diye
Yusufaras Vuslaaatt malesef hic birsey fayda etmiyor ben bol bol yeşil elma yerdim bir tek o iyi gelirdi su bile içemezdim allah yardimcin olsun
Valeriamom Vuslaaatt arkadaşlar bende yaşadım günde 2 kere ne yesem gidiyordu ama geçecek sabır biraz🙂) 15. Haftada geçti
mugeaykut Vuslaaatt Valla canım bende senin durumundaydm doktorum Zofer diye bi ilaç verdi onunla duruyorum hala doktoruna danış bence dayanılacak gibi değil
Vuslaaatt Smgkzm çok kötü bir durum bu allahım ☹ Dışarı cıksam çıkamıyorum yemek yapamıyorum yiyemiyorum hep uyuyorum vücut halsiz düştü 😓
Nur Vuslaaatt Smgkzm canım bende çok çok zor geçirdim ilk 4 ayı su bile içsem afedersiniz çıkarıyordum. 21. Haftaya kadar çektim bunu. Günde 7-8 kez kusmaktan lavabo basında bayılıp kalıyordum serumlarla beslenebiliyordum. Sonra ayvayı keşfettim bulantıma birebir geldi. Geceleri yatmadan önce bir bardak soğuk süt içtim. Midemi hiç boş bırakmadım boş mide daha çok bulanıyordu. Bol bol dinlendim. Baharatlı yağlı ve salçalı yiyeceklerden bir süre uzak durdum az as toparladım kendimi 21-22 haftada doktorum zofran diye bir ilaç verdi Allah'a şükürler olsun çok iyi geldş o ilaç bana içtim iki gün boyunca etkisini sürdürdü rahatlattı beni. Şimdi 27. Haftadayız prensimle Allah'a şükür yememizde bir sorun yok artık nerdeyse doymuyorum bile 🤦🏻♀️ Dayanın kızlar sabredin dua edin geçiyor geçecek inşAllah... 💕🤰🏻
Zhrnc Yaklaşık iki aydır eve bağımlı yaşıyorum Eşim ısrarla çıkalım değişiklik olsun diyor ama dışarıda kusmaktan korktugum için cıkmıyprum pek. 8 de başladı 14 oldum hala devam ediyor 🙁
zeyolin kızlar doktorunuza mutlaka başvurun bu konuda çok sıvı ve elektrolit kaybında serum vermeleri gerekiyor hem vücudu da topluyo serum,zaten ilaç verir ileriki dönemler için de Allah yardımcınız olsun 🤦🏻♀️
Yusufaras Vuslaaatt allah yardimci olsun canim su ilk 3 ve 3.5 ay boyle gider sonra rahatlarsın tabi bazıları 9 ay kusuyor o ayrı ins onlardan olmazsın benim 3.5 aydan sonra geçmişti şuanda tek sorunumuz yalancı sancılarımız allah hepimize saglikla bebeklerimizi kucağınıza almayı nasip etsin ins
Elen Çubuk kraker daha sabah yataktan kalkmadan yemeye baslardim bulantim oluyordu cok. Peynir ekmek cok yedim. Haslanmis patatesi hafif tuzlayip yedim iyi gelenler bunlardi..