Ceydabyztt açılma zamanla oluyor arkadasım anlaşılan seninki sabirsiz ve erken gelecek benim oğlumda erken gelmişti sancıların açılmana sebep olacak oyüzden kendini takip et sancıların sıklastığında vakit kaybetmeden doktora gitmelisin aslımda bu gibi durumlarda hastaya yatış verilir hasta o şekilde takip edilir seni niye eve gönderdiler anlayamadım