zhrszcylcn
Canım her gebeligin kendine göre riskleri var sonuçta Dr lar bunlardan bahsetmek zorunda
Ama abartarak yok çok riskli biri gelişmez diye vs her fırsatta senin morelini bozuyorsa Dr unu degistirmelisin bence
Bende 32+4 tek yumurta ikizlerime hamileyim
Şimdiye kadar Dr um sadece ilk ikiz olduğunu öğrendiğimiz de bazı risklerden bahsetti ama herkeste olacak diye birşey yok dedi
Her gebelik kendine özgüdür
Ultrasonda bakıp herşey çok güzel kilolarida gayet güzel, suyu, rahim ağzı normal diyerek ben sormadan içimi rahatlatti
İkiz hamileliğin başlarda bana göre hiç zorluğu yoktu bile hatta,30. Haftadan sonra agirlasmaya basladim sadece
Zaten 30. Haftaya sıkıntısız gelirsen geriye bı 6 hafta kalmış oluyor
Ama son zamanlar ister istemez hem hareketlerin kısıtlanıyor,hemde biraz daha dikkatli olmak gerekiyor sadece bu
Sen içini ferah tut ve hep en iyisini düşün
Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin insAllah 🙏