MrvTp92 Kızlar ben en son Temmuz 18 de regl olmuştum Ağustos oldu regl 4 gün geçti hassas test yaptım tek çizgi çıktı. Sonra 6 eylülde yaptığım testte silik 2. Çizgi vardı. Doktora gittim hamilelik var mı diye beta hcg baktı 154 lerdeydi sonra arttı Kandaki değer 1 hafta sonra kese göründü. Bu geç döllenmemi son reglini 13 Ağustos kabul etcez dedi benim gibi olan var mı.
Ozlem12 MrvTp92 MrvTp92 bende aynı geç döllenme dedi normalde 24 Mart son adet tarihim doktor 22 Nisan olarak yeniledi 6 aylık hamileyim ama hep aklımda deli sorular acaba doğru mu hesaplama fln😀
kitapkurdu MrvTp92 benim de geç döllenme oldu. 17 Temmuz son adet tarihim ama doktorum 7 Ağustos dedi. Korkmayın herşey olabilir 😊
Smaaca Benim de aynı şekilde oldu normalde 8haftalık olması gerekirken biz 6+4e yeni geldik ama doktor 2hafta daha bekleyelim sonra düzenleme yaparız son adet tarihiyle alakalı dedi