Fatoaras Bugün baya şekerle ilgili post açılmış hepsine de yazdım canım profilimden de okuyabilirsin geçmiş olsun benimde 75 likte 194 çıkmıştı diyetle kontrol altına alabilirsin ben 45 gündür şekersiz sağlıklı dengeli besleniyorum diyet yapıyorum 5 kilo vermişim bebeğimde gayet sağlıklı her şey yolunda bebeğin için başarabilirsin ilk 2 hafta düşüremedim hep ağlıyordum sonra düzenli bir şekilde 3 ana 3 ara öğün mutlaka yaparak haftada 3-4 gün yürüyüş bol su bide ihe nin organik tam buğday ekmeğine geçtim şuan 140 ı geçmiyor çok şükür♥️ Deneme yanılma ile de çoğu sebzeyi bıraktım mesela çeyrek kabak bile şekerimi 180 e çıkardı pırasa yemeği havuç vs. Avokado ve ceviz kan şekerini çok güzel düzenliyor bunlardı keşfettim kendi kendinin doktoru olacaksın tabi Doktorun diyet listesine de uyarsan düşer İnşallah 🙏