Mervemm nerede oturuyorsun canım benim devlette doktorum çok iyi. Benimde ilk gebeliğim gelişmeyen gebelikti yine o doktora gittim adam dedi bu bebekten bişey bekleme en başta dedi. Ben devlet dedim inanmadım bir sürü özele gittim para almak için sürekli oyaladilar bekle dediler falan. Yine devlet doktorunun dediğine geldim yani kürtaj oldum bı algı yarattılar kötü doktorlar yüzünden hepsi kötü oluyor sanki özel de kötü doktor yok mu ki