Canmoglm Kızlar bana normal geliyordu karnım hep çok sert olduğu için ama dün gün boyu kaskatı kesildi karnım ve bebek oynamadı, yemek yiyemedim sertlik hissinden dolayı ve karnımı zor taşıyorum. Böyle sertlik girince çok uzun süre geçmiyor. Normal mi acaba?
Esraygtf Canmoglm doğum kasılması belirli aralıklarla girip çıkar. Bahsettiğiniz şey yalancı kasılmalardır muhtemelen bu haftalrda başlıyor
Seyda- Canmoglm bana doktorum bu durumda nts çekilmem gerektiğini söledi en yakın acile gidin bş sıkıntı varsa erken Doğum belirtisi olabilir doktorunuz ona göre ciğer geliştiriciye falan başlayabilir
ZAsk Canmoglm Banada aynısı olmuştu nst çekildi. Açılma yok sancı yok. Doktorum yalancı sancı olabileceğini, çok yürümek, ayakta kalmak bu durumların etkileyebileceğini söyledi.
Esraygtf Canmoglm yanlış bilgilendirmek istemem ama tüm gün sürmez bende 27. Haftamda bi doğum sancısıyla hastaneye gittim mesela bana 3 dk da bir kasılma oluyordu sertleşip sonra yumuşak oluyordu karnım 3 dk sonra tekrar semsert.
Canmoglm ZAsk bir tek yemek yaparken ayakta kalıyorum bir de arada temizlik yapıyorum onun harici evdeyim yorulmuyorum
Ayse_Gul Canmoglm aynı şey bende de oldu canım doktorum normal diyordu 33+2’de acile kaldırıldım erken Doğum dediler ciğer geliştirici vs vuruldu şimdi iyiyim ama nstde kasılmalarım çıkıyor doktor dinlen dedi kasılmalarımda çoğaldı
gulsenkonakli Canmoglm değil. Yani günde en fazla 10 kez olması normal. Fazlası rahmin açılmasıma ve erken doğuma sebep olabiliyor. Doktora gitmenizi öneririm nst ve idrar tahlili gerekli😊
Canmoglm gulsenkonakli gidicem yarın inşallah kötü bir şey söylemez ya zaten suyum fazlaydı erken gelebilir dikkat edelim demişti
gulsenkonakli Canmoglm umarım yolundadır her şey🙏🏻 Solunuza yattığında 1 saat içinde 4 ten fazla oluyorsa ya da yine sola yattığınızda düzenli dakika araşıklarında olursa Da doktorunuza başvurun sabahı beklemeyin. Bir de çok su için. Bu şikayetle acile gidince serum takıyorlar evde de su öneriyorlar bolca😊
Canmoglm gulsenkonakli o şekilde ara ara girmiyor daha doğrusu girdiğini de hissetmiyorum yani kasılma olunca uzun süre geçmiyor. Gelip gitmiyor. Bana damacana dayanmıyor o konuda sıkıntım yok neyseki😬
Esra1677 Canmoglm. Ayni seyleri bende yasaadim doktor nidicart verdi sancilarimi kessin diye ve yatak istirati verdi bebek asagiya inmis cunku kalkmadan yatiyorum kayinvalideme geldim son gunlerimi burda geciricem seninde durum musaitse. Birine git bence