Tugbaztrk Merhaba kızlar, bugun ilk doz aşımı oldum, kolumu kaldıramıyorum Aşı yeri zaten acıyor. baş agrısı ve halsizliğim var, sabah işe gitmek zorundayım hemde araba kullanmak zorundayım. O yuzden Tecrubelilerin bi çözümü var mı🤦🏼♀️
Minnosizmmm Tugbaztrk ben aşı oldum eve geldim temizlik yaptım akşama da irmik helvası kavurmuştum hiç bir yan etkisi olmamıştı demek ki herkeste farklı oluyor
Mervesbaby Tugbaztrk ben aşıyı olduktan sonra bu muymus milletin abarttığı tetanos demiştim. İşk gün hiçbir etki görmedim ama 2. Günden sonra 3-4 gün kolumu kaldıramadım bile. Soğuk press iyi gelebilir bir de üstüne yatmayın.
Derya21d Benim on güne kadar ağrımıştı maalesef o şekilde çalıştım üstelik ama hemşire üstüne buz koyabilirsin demişti
Prettymomy Herkeste başka etki gösteriyor demekki... bende hiçbir yan etki olmadı ama doktor bana soğuk kompresin iyi geldiğini söyledi ve aşılı kolun üstüne yatmamak, o kolla bişey kaldırmamak mecbur olmadıkça iyi geliyormuş
Tugbaztrk Prettymomy bende ilk camasır asarken farkettım kaldıramadıgımı, dıkkat etmek gerekiyo demekki🤦🏼♀️ Tesekkür ederim
melolevo Tugbaztrk benim ilk dozda hiçbir şey olmadı . 2. Sinde hemşire asker ocağında gibi löp diye geçirdi iğneyi. Az sancım oldu. Buz koydum. Geçti. Sizde yapın faydasını görürsünüz işallah 🙏🏻