bebegimm16
Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim.Gün içerisinde bişey yesemde yememiş olsamda karnım şişiyor ve sanki biri bişey batırıyomuş gibi oluyor.Gaz desem gaz mı bilmiyorum yürürken zorlanıyorum uzanınca geçiyor.Yani gün içerisinde oluyor ama belli bir süre sonra normale dönüyorum.Böyle olan var mı?