Rbs111 canim ben bugun muhasebeyle konuştum . Normal icin 1300 dediler yanliş olmasin. Sezeryan 2000 dediler. Epidural spinal fiyat farketmiyor dedi. Dogum fotografcisiyla da konuştum paket fiyatlari 500 den basliyormuş. Odalar da o an şansına ne düşerse. Cok farketmiyor zatem sadece ufak bi hol yok kucuk odalar da o kadar. VIP odalar icinde 500 lira gibi bir sey soyledi gece başına onunda ekstra ozelligi misafir agirlamak icin ayri bir bolumu olmasi. Telefondan da fiyat bilgisi veriyoruz dedi muhasebe. Ben direkt ilk muayanemde soyledim sezeryan istiyorum ama istege bagli olunca 4100 oluyor onu nasil yapariz diye. Doktor da bebegin kilosu yuksek olursa soz veremem dedi.