Bu hamilelikte olması doğal olan bir şey bende yaşıyorum iki haftadır bunu hatta topallamaya bile başladım diyebilirim bazı anne adaylarında bebek bele dogru genişleme yapiyor bu cogunlukla erkek bebeklerde görülüyor endiselenmenize gerek yok ama tabi yinede doktorada bunu danışın belki bilemedigimiz bir durumdur ama bence icinizi ferah tutun