Melisbol Betul34 saglikla alin insallah bende 13. Haftadayim ama kesin olrak ogrenemedikk , doktorum kiz gbi dedi perinatalog yuksek ihtimal kiz dedi ama bakalm nezaman netlesicek :)
Seymanur0707 Betul34 hayırlı olsun canım ama erken daha detaylı ya kadar beklemeni öneririm hazırlık falan yapma benim 16 da erkek 18 de kız dedi doktorum🤗 alışınca sonradan kötü oluyor insan 🌸