Busrakrmzelma hangi hastane olduğuna doktoruna bağlı olumlu yorumlar aldiysaniz devlet tercih edebilirsiniz sahsen benim oldugum sehirde devlet hastanesine kim gittiyse hapishane gibi hapsettiler azarladilar zorladilar telefon dahi vermediler dediler o yuzden kontrollerim devlette doğumun özelde olacak inşallah