SevalAkgz Bende 14 haftama girdim bugün bel ağrım var bu aralar midem bulantım normaldede çok yoktu tamamen geçti diyebilirim artk ama mide yanmam çok oluyor Allah hepimize kucağına almayı nasip etsin cinsiyetini önümüzdeki kıntrolde öğrencez inşallah
Bahaaar SevalAkgz amın amin hayırlısıyla kucağına alırsın inş bizde daha öğrenemedik cinsiyet Rabbim sağlık versin de erkek kız fark etmiyor ya 🙂
Muwahhide Bugün 13. Haftama girdim , sabah uyanır uyanmaz bi kanamayla acile koştuk çok şükür bebek iyiymiş , proluton iğne verdi bi ampul , şuan uzanıyorum inşaallah atlatırım 🙏🏻 Allah sağlıkla tamamina erdirsin herkesi 🌸
Aysnismail Bende bgun 13+5 im ama nedense son 4 5 gündür bendede ara ara mide bulntisi oluyo öncesinde hic bulantim olmadi