Dilkk Kizlar bir ay önce kürtaj oldum kalp atişı olmadigi icin bu ay adet oldum 10 gun surdu bugun 15. Gun tekrar kanamam basladi neden boyle oldu acaba bilen varmi kurtaj olanlar yardimci olurmusunuz
ballicoreklerim Dilkk 40 güne kadar kanamanın olması normal kürtaj sonrası ama Eger ki yoğun kokulu parça parça bi durum varsa mutlaka doktoruna görünmelisin içinde bebegin parçası kalmış olabilir normal 15 gün kontrolüne gittin mi kürtaj sonrası
Pnrbtr Dilkk kürtajdan 5-6 gün sonra 6-7 gün süren bi kanamam oldu benim. Daha sonra 40 gün sonra adet olmuştum.
ballicoreklerim Dilkk benim de bu arada iki gün sürmüştü kanamam oda adetimin son günü gibi olmustu yani az az günlük ped kullanmıştım herkesin bünyesi farklı tabiki ayrıca iki kez kürtaj yaşadım ikisi de aynı şekilde ve sürede kanama oldu
Dilkk Dilkk Cnm gittim ona kurtajdan sonra bir ay gecti adet oldum ama kanamam kesildi tekrar basladi
Pnrbtr Yalan olmasın bilinç altım sildi sanırım hatırladığım kadarıyla 7-8 gün falan sürdü. Ama çok sancılı geçmişti. Yüzüm gözüm şişmişti bi garipti yani
Haree Ben de 18 gün oldu ilk hafta sadece ilk gün sonrası hafif kanama çok az oldu sonra durdu. 5 gün önce ara ara vajinal akıntı oldu ovulasyon günü gibi şeffaf ve hafif uzayan. bugün o da bitti sanki artık 10 gün sonra bir başka planı yoksa vücudumun, ilk adeti bekliycem .