Keklik28 Kizlar merhaba bugun kontrolüm vardi 39+0 dayiz doktorum 3 cm açılma var pazar günü tekrar gel dedi sonrasında aşırı derecede bel kasık karın ağrısı başladı wc ye gittiğimde kahverengi akıntı vardi acaba nişan mı bu acile gitmelimiyim ne dersiniz
bsratoprak Keklik28 evet sanırım nişanınız gelmiş sancılarınızın kaç dk da bir geldiğini kontrol edin sıklaştığı zaman tabi hastaneye gitmeniz gerekiyor
momof3 Keklik28 Muhtemelen nişan duşunuzu alıp hazırlığınızı yapıp gidin hastaneye bence 😊🙏🏼 Hayırla kucağınıza alın