Ruhsuz yani bişey söylemiyor bununla ilgili çok iyi olduğunu söylüyor iri bir bebek olduğunu söylüyor benim bebeğim biraz fazla aşağıda iri olmasıda ağrılarıma sebebp oluyor aşağıya baskı yapıyor tek korkumuz erken doğum olması onun dışında herşey çok iyi diyor canım