Asporcee Selam kızlar 39 +5 olduk bugün kontrolüm vardı bebek olmuş 4 kilo tabi yanılma payı var dedi doktor çünkü devlet hastanesine gidiyorum 500 600 gr kadar yanılma payı oluyor Bi kaç arkadaşımda da oldu bu. Neyse sonra bebeğimin suyuna baktı azalmış 😒 alttan muayene etti doktorum santim açılma yok dedi ama çatım normal doğuma elverişli. 42 ye kadar beklicek büyük ihtimalle çünkü devlet hastanesi mecbur kalmadıkça sezeryan yapmıyor. 42 haftaya kadar bebeğim kiloda alicak bu sefer 4 kiloyu hayli hayli geçer. Ben hareketli bir gebe olduğum halde santim açılmam yok eşinle ilişkiye gir bol bol dedi eşim asla dokunmaz bebeğe zarar gelecek diye bugün söyledim yine aynı şeyi söyledi olmaz dedi 😒 Haa bide hergün 5 posta arayan arkadaş akraba çevrem var hala doğuramadinmi emekleyince dogurursun gibi söylemler iyice psikolojim bozuldu sanki ben bilerek doğurmuyorum 🙄 Ayy çok uzattım benim gibi açılması olmayıp bebeğinin suyu azalmış olup 40 tan sonra normal doğuran varmi sezeryan beni korkutuyor istiyorum normal olsun. Pazartesi tekrar gidicem doktora bakalım ne dicek 😒
filiz08 Asporcee 42 ye kadar beklemesi garip geldi.40 .haftadan sonra çocuk kendi pisliğini yiyebilir diye suni sancı istedi doktorum.Gelmeyince sancım falan sezeryana aldı.
Esma_davut Asporcee 40+3 günlüğüz haftaya perşembeye yatış verdi o güne kadar da 2 güne bi gel nst çektir dedi. Ne nişan nede başka doğum belirtim var bekliyoruz gelmezse suniyle deneyecek 🤦♀️ hergün benide arayıp mesaj atanlar var doğurdun mu ne zaman yok gününü mü bilmiyon diyip psikolojimi bozdular resmen bian önce doğurmak istiyorum🤦♀️
umare Asporcee Adaçayı,hurma kaynatıp içme, dayanabilecek kadar sıcak su tutma ve köpek kovalar gibi çok çok hızlı yürüyüş,çapraz merdiven inip çıkma yapın.
Mumsyuk Asporcee canim benim arkadasim 42 de dogurdu 3600 kgdi bebegi. O konuda korkma. Ama suyun azalirsa doktorlar zaten müdahale etmeli sağlıcakla al bebisini kucagina 🙏🏻
Asporcee filiz08 bende ondan korkuyorum ama devlet hastanesinde mecbura kalinmadigi sürece sezeryan yapmıyorlar özel olsa şimdiye bin kere alırlardı sezeryana 😒
Mevoli O arayıp soran insanlar geriyor bizi zaten sık dişini canım evladını kucağına alacağın günü düşün bozma moralini. Bende bekliyorum 39+1 oldum hiç açılmam yokmuş. Ptesi gidecem olmadı sezeryan düşünüyorum. Dikkat et normal doğum yapacaksan 4 kilo seni zorlayabilir ve korkma dua et bol bol allahım yardımcın olsun 🤲
Asporcee Mevoli pazartesi tekrar gidicem bakalım baksin olmadı Bi şekilde bulup bulusturup özele gidip sezeryan olucam 🙄
Badevehande Valla bekleyip doğuran çok insan var ama riskleride var suyu azalmış dediniz çatınız müsaitse bile kilolu bir bebek dikişiniz çok olabilir maddi imkan varsa özelde sezeryan olun derim yoksa merdiven in çık çömel kalk bol bol hurma ye
Asporcee Badevehande valla elimden geleni yapicam şu 3 günde açıldı açıldı açılmadı sonrası beni çok geriyor 😒
Asporcee Esma_davut bende pazartesi gidicem bakalım nst ni çektir erkenden gel dedi belki Bi umut yatırır ve ayrıca açılmam olur 😒
filiz08 Asporcee bana yaptılar.Doktorla alakalı bir durum hiç özele de gitmedim.Doktoe isterse acaba ne yapmaz.İllada normal istedim o zaman suni sancıyla deneyeyim dedim peki dedi.Sabah 10 da verdi akşam 5 e kadar hiç sancı gelmeyince polikliniğini bitirdi ve ameliyatımı yaptı🙏🙏🙏
Esma_davut Asporcee İnşallah hepimizin bianda sancısı gelir kendi sancımızla doğum yaparız duâ edelim birbirimize bol bol 🤲🤲 Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah
filiz08 Asporcee yanımdaki hastaya olmuştu.Küveze aldılar.Korkutmak için söylemedim ama siz doktorunuza danışın bir isterseniz.Suni sancıyı sizde talep edebilirsiniz
Asporcee umare bu 3 gün içinde yapabildiğimi yapicam inşallah pazartesi güzel haberler alırım doktorumdan
Sumide Ben 40 hafta oldum yarin yatış yapiyorum suni denicez 😣🤲 dogurursam yazarim yine yarin . allahim hepimize yardim etsin sag saglim doguralim
Asporcee Badevehande eşimi ikna edemiyorum sanmıyorum bu saatten sonra ikna olsun işimiz Allah'a kaldı 🤲
Aynur56 Bende 37+5 im dün kontrolde çatı muayenesinde 2 3 cm açılma var dedi sancı da 100 lerde çıktı sizce doğum erken mi gözüküyor acaba merak ediyorum bnde suyun gelirse sqncin artarsa hemen gel dedi dünden beri de çok kasılmalarım oluyor bebek çok aşırı baskı yapıyor çok toplanıyor bi yerde gidişat nasıl ilerler artık blmiyorum