Alideniz bende yaptırdım 50ml’lik 142 çıktı. sonra 100ml’lik yaptırdım tüm değerlerim normal çıktı. yanlız size söylemediler mi? üst ğste şeker yüklemesi yapılması sakıncalıdır, degerler yanıltır. zaten yeni yükleme yapılmış. vucuttan onu atmamış olacaksınız tam olarak.. ben bir hafta ikinci yükleme için bekledim.. doktorunuza bi sorun isterseniz..