Candyy 9 haftadan herkeze merhaba kızlar hamilelikte saç boyanır mı yada ne zaman dan sonra boya yapılabilir ?
tumerseyma Candyy kimyasal içerdiği için önerilmiyor hatta bazı doktorlar emzirme döneminde bile önermiyor. Ama yine de bitkisel bazlı olanları yapanlar var , ben yaptım bisi olmadi diyenler çıkacaktır. Ama bence riske atmaya hiç gerek yok 😊
canimoglum53 Candyy zorunda degilsen hic gwrek yok kuzum. Risk alma derim. Doktprum asla izin vermemisti bende kendimde degisiklik icin istiyodum. Kokusu normalken bile rahatsiz ediyor hamileyken solumak aman diyim🙄 yine de sen bilirsin tabiki
Melek36 Candyy https://www.instagram.com/p/B3tfHZbBHOM/?igshid=b3n53z010udi Bırakın hamileliği emzirme döneminde bile önermiyor doktorlar. Yukarıdaki yazıyı bir okuyun derim. Tercih size kalmış tabiki eger çok çok kotu beyaz ise saçlarınız onu bilemem tabiki