Hulya_A Selam kızlar size bir sorum olacak 18+4 hamileyim dün greyfurt yedim etrafımdaki kişiler zararlı olduğunu söylediler doğru bilgi mi sizce ?
Meleginannesi55 Hulya_A ben doktoruma yememem gereken bir yiyecek varmı diye sormuştum o da greyfurt ilaçlar ile etkileşim olduğundan yemememelisin demişti
Hulya_A Bende öyle düşünüyorum netten de baktım sıkıntı yok bana ilaç kullanıyorsan zararlı diyip gözümü korkuttular kullandığım da sadece balık yağı ve gyno ferro sanol kan sulandırıcı kapsül