EbruSmrts
Merhaba gebeliğimin ilk haftalarında idrar yolunda enfeksiyon vardı kadın doğum doktoru Klamoks bid 1000 mg vermişti ama sağlık ocağındaki doktorum sakın kullanma dedi ilacı kullanmadım sonra ağustos ayında gece rahatsızlanıp acile gittim ve ileri derece üst idrar yolu enfeksiyonu çıktı böbreklere kadar çıkmış o zamandan beri bi türlü enfeksiyonum geçmedi sağlık ocağındaki doktorum da her seferinde suprax 400 mg veriyor ama artık faydası olmuyor hala böbreğim ağrıyor sizce klamoksdan kullansam mı zararı olur mu ve 3 aydır enfeksiyon geçmediği için erken doğuma neden olur mu bilgi verir misiniz lütfen böbrek ağrısı mahvediyor beni