Anneolcam Merhaba kızlar 1 ay önce tüp bebek tedavisi gördüm ama tutmadı sonuç alamadık. Şimdi normal adet günüm 3 gün geçti hala olmadım test yaptım çift çizgi çıktı. Sizce hamilemiyimdir ? Kan vermek için yarını beklemeliyim yurt dışı rezilliği diyelim. Bu hormonlardan dolayı olabilir mi böyle olan var mı ?
Deleted5544 tüp bebek ilaçlarını bu ay kullanmadıysanız kesinlikle onunla alakalı değildir. en fazla 15 gün sürüyormus etkisi. umutlandırmak istemem ama çift çizgiyse hamilesinizdir 🙈