Tnskmn Arkadaşlar birşey soracağım 11nde olcturdugum beta 340 civarıydı bugün olcturdum 6100 civarı olmus. Yarın doktor kontrolüm var fakat aklıma takıldı 🤷♀️
Zehra321 Tnskmn benim ilk öğrendiğimde 6162 idi sadece keseyi gördük 10 gün sonra gittiğimizde ise kalp atışlarını dinledik çok şükür Rabbim size de nasip etsin hayırlı olsun ☺️
Leyla508 Tnskmn belki ikizdir 😀beni 5+4 te kontrole çağırmıstı ama tahlil felan yapmadı kese olusmus 10 gün sonra kalp atısını duyalım dedi