Selinsu Gebelik takip icin saglik bakanligindan hastaneden falan eve gelip soru soruyolar mi boyle bisey duyan var mi
CerenAkbulut Selinsu eve gelmiyorlar fakat gidip bildirim yapmanız gerekiyor aile hekimliğine. Yoksa kayıtsız gebelik olarak kayda geçiyor çünkü hastane kayıtlarınızdan görebiliyorlar. Aşılar ve kan tahlilleri için telefon açıyorlar size.
filiz08 Selinsu hayır.Adrese dayalı bir sağlık ocağına bağlı oluyorsunuz.Kaydınızı yaptırıp hamile olduğunu bildiriyorsunuz.Sizi takip ediyorlar aşınızı falan yapıyorlar