Evrem1 ben hamile değildim önce ağır bir antibiyotik iğne vuruldum sonra 1 kutu ilaç içmiştim ilişkiye girerken kan geldi aynı kızlık bozulur gibi afedersin. Alttan muayene oldugumda da çok ağrımıştı normalde jel sürse hiç acımazdı dediğiniz gibi hamileyken bi kere fitil aldım kanama olmadı ama vajinal enfeksiyondu zaten kasıkta ağrı yapar enfeksiyon normaldir