Deletedmom0006 çok geçmiş olsun ozellikle ilk kayıplar çok kotu oluyor.. Bende ilk 3 gebeliğim sonlandı 4.gebeligimde 1 kızım.oldu 2 ay önce 5
Gebeliğim yine kürtaj ole sonlandı
Psikolojik olarak ilki kadar yıkım olmuyor yine istiyor insan..Ama.benim nedeni pek bilinmedi igneler kullanmama rağmen son gebelik yine olmadı