Sedos2020 Zehra321 dimi ya insan biran önce hazırlık felan yapmak istiyooo oyzdn biran önce zaman geçsin istiyor ..
Mumsyuk Kubraturgut ramzi teorisine gore bebek sagda oldugu icin kız deniliyor canim. Ama bu teori cok dogru degil de diyorlar 🤦🏼♀️ 12. Haftadan sonra nub testi ile bakilir en iyi sonuçta 16 hafta 🤦🏼♀️
Gsueksbue Bizde bugün netlsetirdik cinsiyetimizi erkek bekliyoz hayirlisiyla bu arada 13 hafta 5 günlüğüz👶
Sedos2020 Gsueksbue sizin ultrason fotonuza baka bilirmiyim 9.10 haftalıkken çektirdiği biz varmı usg
Esse Sedos2020 ben de haala cinsiyeti öğrenemeyenlerdenim araştıra araştıra yorum yapmaya başlıyor İnsan Ramzi teorisine göre yorumlayamaya çalıştım ama doğrusunu Allah bilir tabi