Seda_yazar keşke hiç kullanmasak ama bende enfeksiyon için kullandım.keske grip olduğumda da ilaç alsaydim dedim sonra.cunku gripim ağırlaştı sürekli öksürmekten kasıklarıma ağrılar girdi önemsemedim.daha sonra ağrılarım arttı tesadüfi bir durummuydu çok emin değilim ama onun yüzünden iki hafta rapor aldım evde kimildamadan yatmak zorunda kaldım.doktor progestan ve adalata başlattı sonuç yine ilaç içmek zorunda kaldım...