melekanne12 Kızlar adetim 1 hafta gecikti. Kasık ağrım ve şeffaf akıntımda olunca kadın doğum doktoruna gittim. Beta hcgme bakıldı. <0.5 yani negatif çıktı. Doktor tarlusal verdi. Dün sabah kullanmaya başladım. Dün lavaboya gittim de affedersiniz 2 defa peçeteye az açık renkli kan geldi. Bugün öyle birşey olmadı. Daha öncede tarlusal kullandım ama böyle birşey olmamıştı. Neden olmuş olabilir? Yaşayan var mı?
Caaaa @melekanne12 bende kullandim hasta olursun bnce o yuzden olmustir sogan suyu ic canim 1 hafta duzenli o hem duzenler de