sedacetinkaya biz de iki aylığız 1 aydan beri bu durumdayım bende kolum kalkmiyo yataktan kalkiyorum kafam hep bi uyuşuk geri yatiyorum gün icinde 4 5 kere uyuyorum 2 3 saatlık şekerlemeler yapiyorum ona rağmen gece 12yi görünce kafam yine düşüyo normalde gündüz yarm saat bile dalsam gece 3e kadar uykum gelmezdi ama bunları hep bebişler yapıyo 😊😇 3 ayı doldurunca geçecek şikayetler diyolar ama insallah bizim daha 1 ayimiz var siz doldurmussunuz insallah gecmeye baslar sizinki 😇👼