hndgkct Melismerve yok canım ben bebeği görmedim zaten sadece küçücük bir kese göründü o kadar kalp atışları için gittiğimiz de görürüz büyük ihtimalle canım
Hatice97 Melismerve bilmiyorum doktor haftaya gel duyarız dedi bende merak ediyorum gitmeyi düşünüyorum canım
_brgl_ Bu gün 6 nci haftam hamileliğimi ilk evde test yaparak sonra kan testiyle öğrendim çok yeniydi hcg değerim 250 300 arası çıkmışti calistigim içinmi bilmiyorum belim çok ağrımaya başladı ve kahve rengi leke gördüm bu gun umarım bebegime bişey olmamıştır dua edin lutfen
Busrat_ Kizlar benim kasik agrim ve bel agrim oluyor daha cok yurudugumde agriyoe normal mi gebe degil de sabki adet olmusumda onun acisini cekiyor gibiyim🤔 bu arada 5+3 gunluk olduk bizde