Mrveyman bende bugün gece 37 haftalık olacağım bugün gittim kontrole benim bebeğimde önden gidiyor 3450 kilosu canım çok sıkılıyor gebelik şekerimde yok karın çevreside ileriden gidiyor😔.. bebeğinizin kilosu haftasıyla uyumlu bence ileri yada geri olmasından iyidir kendinize stres üzüntü yapmayın rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.. burada okuyorum bu haftalarda olan anneler 3 kilonun altında olanlar çok fazla..